75. dan: Na živce mi greš

Obupno mi greš na živce. Težko najdem besede, ki bi opisovale, kako neznosen si. Na živce mi grejo tvoje mrtve oči, ko se mi zlobno cinično smeješ. In ko govoriš z mano v tistem nesramno pokroviteljskem tonu, kot da si tako zelo želiš pokazati mi, kdo je tu pameten ter z besedo in umom na mestu, kdo pa je le trapasta pobezljana majhna punčka, ki te v najinih nesmiselnih disputih enostavno nikoli ne more premagati. Na živce mi gre, ker nikoli ne priznaš lastnih napak, in najraje bi te treščila po gobcu, ko te najdem v spodnji majici in gatah pred računalnikom, obdanega z nepomitimi lončki kave in praznimi embalažami, ki jih puščaš kar tako po tleh, zraven pa se repenčiš, češ da je to najino stanovanje prava luknja. Ne morem si kaj, da se ne bi počutila krivo, ker sem nama jaz našla to luknjo, s katero, karkoli storim, nikoli ne boš zadovoljen. In ne morem si kaj, da mi ne bi šel na živce.

Ko pa se popoldne vračam domov, utrujena od praznih pogovorov in tujih ljudi, uničena od zastarelih temnih misli, ki jih vsake toliko prežvekujem in jih nato, divje in nasilne, tlačim nazaj v območja pozabljenja , takrat potiho upam. Še vedno upam, vse močneje, ko vstopim v hišo in si pred vrati najine garsonjere sezujem čevlje. In najbolj divje in nestrpno upam, ko položim roko na kljuko. A že v naslednjem hipu se vse razblini v grobem temnem škrtu zaklenjenih vrat. Zaklenjena vrata pomenijo, da te ni doma. Preostanek dneva sedim v svojem kotu, delam kar pač delam in po malem in počasi še kar upam. Prisluškujem korakom v veži in ugibam, kateri bi lahko bili tvoji. Ob polnoči ti, ker te še vedno ni, pošljem en tak sarkastičen »Kaj, danes pa ne misliš priti domov?« SMS v nesmrtnem upanju, da čimprej prideš. In me spraviš v smeh.

DSCN6219 – 1kopija

Leave a Reply

